Για την απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη σε Windows θα χρειαστείτε το Ammy ή το Anydesk.
Προϋποθέτει ότι ο Η/Υ εκκινείται και έχετε Internet Explorer



Μέθοδος 1 (Αmmy)

Οδηγίες για Ammy

free_remote_desktop_Ammyy_Admin_logo.gif



Βήμα 1



Kατεβάζετε το πρόγραμμα Ammy από εδώ http://www.ammyy.com/en/ και το κάνετε εγκατάσταση στον Η/Υ σας. Ανάλογα την έκδοση κατά καιρούς το κουμπί «Download» ενδέχεται να είναι σε άλλο σημείο του site αλλά πάντα σε εμφανή τρόπο για να το κατεβάσετε. ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο Η/Υ σας βγάλει μήνυμα ασφαλείας αν θέλετε να επιτρέψετε σε αυτό το πρόγραμμα να κάνει αλλαγές στον Η/Υ σας τότε πατάτε ΝΑΙ. Αν σας βγάλει μήνυμα το antivirus σας τότε το ΑΓΝΟΕΙΤΕ.





Βήμα 2


Μόλις το κατεβάσουμε κάνουμε διπλό κλικ στο κόκκινο εικονίδιο του ammyy για να ανοίξει το πρόγραμμα και μόλις ανοίξει δίνουμε το ID σας και το Password στον τεχνικό μας ώστε να συνδεθεί στον Η/Υ μας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο Η/Υ σας βγάλει μήνυμα ασφαλείας αν θέλετε να επιτρέψετε σε αυτό το πρόγραμμα να κάνει αλλαγές στον
Η/Υ σας τότε πατάτε ΝΑΙ. Αν σας βγάλει μήνυμα το antivirus σας τότε το ΑΓΝΟΕΙΤΕ.




Βήμα 3


Ο τεχνικός συνδέεται λύνει το πρόβλημα και αποσυνδέεται. Μόλις κλείσετε το ammyy διακόπτεται και η πρόσβαση στον Η/Υ σας.


Μέθοδος 2 (Αny Desk)


Οδηγίες για AnyDesk

Anydesk

Βήμα 1


Kατεβάζετε το πρόγραμμα AnyDesk από εδώ https://anydesk.com/el/ και το κάνετε εγκατάσταση στον Η/Υ σας. Ανάλογα την έκδοση κατά καιρούς το κουμπί «Download» ενδέχεται να είναι σε άλλο σημείο του site αλλά πάντα σε εμφανή τρόπο για να το κατεβάσετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο Η/Υ σας βγάλει μήνυμα ασφαλείας αν θέλετε να επιτρέψετε σε αυτό το πρόγραμμα να κάνει αλλαγές στον Η/Υ σας τότε πατάτε ΝΑΙ. Αν σας βγάλει μήνυμα το antivirus σας τότε το ΑΓΝΟΕΙΤΕ.




Βήμα 2


Μόλις το κατεβάσουμε κάνουμε διπλό κλικ στο κόκκινο εικονίδιο του anydesk για να ανοίξει το πρόγραμμα και μόλις ανοίξει δίνουμε τον κωδικό ID στον τεχνικό μας ώστε να συνδεθεί στον Η/Υ μας.




Βήμα 3


Ο τεχνικός συνδέεται λύνει το πρόβλημα και αποσυνδέεται. Μόλις κλείσετε το anydesk διακόπτεται και η πρόσβαση στον Η/Υ σας.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 1: Σε κάθε συνεδρία οι κωδικοί για λόγους ασφαλείας αλλάζουν, έτσι ο τεχνικός δεν έχει πρόσβαση στον Η/Υ σας παρά μόνο αν ανοίξετε εσείς κάποιο από τα προγραμμάτα και του δώσετε τους κώδικους πρόσβασης.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 2: Τα προγραμμάτα αυτά είναι ΔΩΡΕΑΝ αλλά παρέχονται και με πληρωμένη έκδοση απ ευθείας στον δημιουργό του. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στους δημιουργούς τους και όπως ακριβώς αναφέρονται στο εκάστοτε επίσημο site.
H SatAlarm δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν δυσλειτουργία των προγραμμάτων (αργοπορία σύνδεσης των προγραμμάτων, μη λειτουργία προγραμμάτων, κλπ)


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 3: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα αυτά εξουσιοδοτείτε τον εκάστοτε τεχνικό με δική σας συναίνεση να εισέλθει στον Η/Υ και να αποκαταστήσει το ενδεχόμενο πρόβλημα ή να σας δείξει διάφορα πράγματα που του έχετε ζητήσει. Η SatAlarm ΔΕΝ θα χρησιμοποιήσει (προβολή - επεξεργασία) τα προσωπικά σας δεδομένα. Σε περίπτωση που δεν συμφωνείτε με τα παραπάνω μην χρησιμοποιήσετε τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ 4: Χρησιμοποιώντας τα προγράμματα AMMYY και ANYDESK κατά την διάρκεια σύνδεσης του τεχνικού θα σας ζητηθεί να δώσετε άδεια πατώντας το σχετικό κουμπί που θα σας εμφανιστεί στην οθόνη. Από το σημείο εκείνο και μετά ο τεχνικός έχει πρόσβαση στον Η/Υ σας. Χρησιμοποιώντας το ΑΜΜΥΥ όταν συνδεθεί ο τεχνικός η οθόνη «μαυρίζει» και ο τεχνικός έχει τον έλεγχο του Η/Υ σας. Κατά την διάρκεια της συνεδρίας ενδέχεται να εμφανιστούν παράθυρα για εξουσιοδότηση πρόσβασης από εσάς. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι ο τεχνικός δεν αποκρίνεται για παραπάνω από 5 λεπτά τότε του έχει κοπεί η πρόσβαση στον Η/Υ σας. Πατήστε τα παράθυρα για αποδοχή για να μπορέσει να συνεχίσει την εργασία του.
Το προϊόν προστέθηκε για σύγκριση.